25 Ekim 2009 Pazar

Kızım Diş çıkarıyor ! :))

Evet 2 gün oluyor farkedeli.Ona mama yedirirken kaşığın altı sanki sert bir şeye sürter gibiydi.Birde ne göreyim, toplu iğne ucu kadar iki tane diş başı alt çenede.Nasıl sevindim.Gece uykusunda çok fazla bölünmeler başlamıştı, demek bundanmış.Şimdi beni aldı bir korku, ya ateş yaparsa, ya bir şey olursa diye.Uyurken gidip kontrol ediyorum, sonra içim rahatlıyor.Allah'ım kolaylıkla atlatsak şu diş olayını yeter baban.Ama illa ki zorluk olacak tabi.Ama anne olunca insan dayanamıyor, anladım bunu.Yavrusunun tırnağı acısa annenin yüreği acıyor.Benim de canım annem derdi hep anne olunca anlarsın diye de, inanmazdım.Allah'ım sen herkesin yavrusunu bağışla ailesine sağlıcakla inşallah...

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım incileriniz umarım çok fazla problem yapmadan tamamlarsınız;)
    Annelik zor bir meslek ama çok güzel değilmi?
    Kolay gelsin filizcim sana diş buğdayınızın fotolarını bekliyoruz eğer yaparsanız..
    Çok öpüldü minik elif:)

    YanıtlaSil